85 anys d’aigua, 85 anys d’esport, en 1930 un 6 d’octubre donava tret de sortida el Club Natació Martorell, en commemoració aquest aniversari tan especial volem fer “LA GRAN NEDADA” i convidem a tothom a participar en aquest acte el pròxim 3 d’Octubre de 13:00 a 13:30h.

El CNM sempre ha sigut un club obert i de cara al poble i enguany volem fer d’aquest esdeveniment també una obra social, el 85% dels imports recaptats per espònsors i voluntaris aniran destinats a obra social pel nostre estimat poble.

El repte serà dividir en 6 grups per edat a tothom qui s’apunti i durant 30′ realitzar sèries de 50 metres (2 piscines) fins a la fi del temps, el volum total de metres serà premiat pels espònsors.

Per inscriure’s aquest A LA GRAN NEDADA, podeu fer-ho:

La franja és dels 10 anys fins a l’infinit.

I a la fi de l’esdeveniment podrem recuperar forces, on qui no pot o vol nadar podrà aportar el granet de sorra amb el tiquet solidari on el 85% dels beneficis també anirà destinat a l’obra benefica.

Programa:

  • A les 12 h confirmació inscripcions i acreditacions
  • A les 12.30 h escalfaments
  • De 13 a 13,30 h relleus per equips
  • De 14 a 15 h botifarrada o similar per a tots els assistents

¡Tots junts farem historia, tots junts som 85anys de Club!

Categories: General